piątek, 21 czerwca 2013

Muszla - Shell

Ponieważ na blogu pojawia się coraz więcej zagranicznych gości, pomyślałam, że najwyższy czas, by zacząć skrobać coś po angielsku. Przy okazji witam ciepło wszystkie nowe osoby :) Na zlocie w Warszawie miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach mediowych prowadzonych przez Ayeedę. Trafiłam tam w roli tłumacza, gdyż w zajęciach uczestniczyła przesympatyczna uczestniczka z Łotwy. Nie byłam przygotowana na aktywne uczestnictwo w zajęciach, dlatego też z czeluści portfela wyciągnęłam paszportowe zdjęcie synka i zaczęłam w ten sposób zabawę z mediami. Już po zlocie wymieniłam fotografię na inną, wpasowującą się w morski klimat przygotowanego wcześniej tła. Dodałam kilka błyskotek i przeniosłam się w "Bąbelkowy świat gupików" (kto ma małe dziecko wie, o czym mówię). Ledwo powstrzymałam się, by nie nadać layoutowi właśnie takiego tytułu ;) Na koniec chciałabym podziękować Ayeedzie za możliwość wzięcia udziału w warsztatach. Informacja na temat produktów tutaj.

As there are more and more foreigners visiting my blog I assume it's high time to start writing in English as well. I'd like to take this opportunity to extend a very warm welcome to all of you :) At the Scrapbook Convention in Warsaw I had the pleasure to participate in mixed media workshop led by Ayeeda. My task was to serve as an interpretor for a Latvian girl who took part in the classes and I wasn't prepared at all to be active participant so I took a passport photo of my son that I had in my purse and started playing along with all the media. After coming back home I replaced the picture for another one matching the created background, added some sparkling gemstones and moved to "Bubble Guppies" world (you understand what I'm saying about if you have a little kid). I could hardly stop myself from giving the layout such a title :) I'd like to thank Ayeeda for giving me the chance to take part in the workshop. Supplies information here.








Życzę miłego dnia
Have a nice day

11 komentarzy:

  1. So beautiful... those embedded gems look amazing!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca...i te kolory! Zachwyca!

    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kompozycja, cudownie się mieni i wygląda jak pokryty morska pianą. Genialna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, aż mi zaparło dech! Fantastyczny scrap! A Twój Synek jest uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper!Cudowne połączenie kolorystyczne, a zdjęcie zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć na tego scrapa, pięknie go podrasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...