piątek, 23 września 2011

Guzik z pętelką

W krawcową się dziś trochę bawiłam i zaprezentuję wybitnie moje kolorki. Postanowiłam wyszperać kilka wyzwań, więc będę Was zasypywać projektami z nimi związanymi. Dzisiaj przyszła kolej na Igłę z Nitką na Scrapki.pl. Miało być papierowo i z co najmniej jednym elementem krawieckim. Są więc papiery z trzech różnych kolekcji, serwetka, posypany brokatem i wycięty z papieru wizytówkowego stempelek manekina oraz kartonikowe szpulki z drugiego obiegu z kokardkami. Kwiatki oraz do tego oczywiście ukochane przeszycia (czego niestety zbyt dobrze na zdjęciach nie widać). A na koniec śliczny krawiecki element - czyli guzik z pętelką :)





Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Cieszę się, że kartka się podobała, bo jakoś ją polubiłam. A oto motto z obecnej karteczki na dzisiejszy dzień (i nie tylko): "Create happiness everyday in every way". Wersja anglojęzyczna ze szczególnym pozdrowieniami dla Julii :)

8 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Bardzo ładne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Motto fantastyczne :) A karteczka podoba mi się bardzo. Cudne kolory i mnóstwo pięknie skomponowanych elementów. Jest bardzo kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny dobór dodatków!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł ze szpulkami! Podobają mi się wszystkie dodatki. Piękna kartka.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! świetna kolorystyka i detale!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolorki i świetna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, kolory i układ, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...