piątek, 28 czerwca 2013

Hamakowe szaleństwa - Hammock Craziness

Coś się zmieniło... Muszę przyznać, że coraz więcej frajdy sprawia mi tworzenie layotów. Na Strychu znajdziecie nowe wyzwanie z mapką, którą postanowiłam wykorzystać do wykonania scrapa z najnowszymi zdjęciami mojego synka. Po szczegóły wykonania mojego projektu, więcej inspiracji od naszego zespołu  oraz zasady przyłączenia się do zabawy zapraszam tutaj.

Something has changed recently. I must admit I'm having so much fun making layouts now. You can find a new sketch challenge at Na Strychu blog. I used the sketch to create a page with some new pictures of my son. Make sure to visit this blog for more details and our team inspiration.




Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko
Thank you for your visit

12 komentarzy:

  1. Przepiękny jest! Wspaniale, że się przekonałaś do LO-sów, bo wychodzą Ci rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, tyle tu różności, a mimo jest przejrzyście i ... tak ciepło, letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bezbłędny, naprawdę warto czasem spróbować czegoś nowego, co idealnie widać na tym przykładzie... Już tupię nóżkami i wyczekuję kolejnego scrapa:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny... wszystko tu jest... a najpiękniejsza jest tu... równowaga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleństwo na całego! Podoba mi się to LO

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa, rewelacja! I mój ulubiony model :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...