piątek, 14 czerwca 2013

Kartki konkursowe

Bardzo cieszę się, że mogłam w tym roku uczestniczyć w warszawskim zlocie scrapbookingowym. Jestem w szoku, jak prędko zleciał cały dzień i żałuję, że nie udało mi się zrealizować większości planów - pogawędek z członkami zespołów projektowych, udziału w pokazach, zakupów na stoiskach. Wzięłam za to udział w fantastycznych warsztatach Ayeedy, na których świetnie bawiłam się mediami. LO nie jest jeszcze dokończone, więc zaprezentuję je w najbliższej przyszłości, natomiast dziś pokażę Wam dwie prace zgłoszone na zlotowe konkursy. Pierwsza kartka powstała z papierów Galerii Papieru oraz kwiatowych stempli Agaterii. Druga natomiast, wykonana według mapki sklepu Scrappasja, zdobyła ku memu wielkiemu zaskoczeniu wyróżnienie. Bardzo dziękuję!






Pozdrawiam cieplutko z pochmurnego i wietrznego dziś Gdańska.

10 komentarzy:

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...