piątek, 2 września 2011

Zapraszam do Kreatywnego Zakątka


Hura! W końcu mogę obwieścić, że dołączyłam do Zespołu Projektowego Kreatywnego Zakątka. Jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwa. To dla mnie prawdziwe wyróżnienie i dowód na to, że marzenia potrafią się spełniać. Nie ukrywam też, że bardzo zżera mnie trema, jak poradzę sobie w gronie tak utalentowanych dziewczyn. Zadaję sobie pytanie, czy stanę na wysokości zadania i czy to, co robię dorówna jakości prac pozostałych osób z zespołu. Mam w każdym razie nadzieję, że prace te, przedstawione na blogu KZ, będą dla zaglądających tam osób inspiracją, a prezentowane wyzwania zachęcą do zmierzenia się z nimi i zgłaszania swoich scrapkowych dzieł. Przedstawiam całą twórczą drużynę:
Rydia
oraz ja:


Dziewczyny, ściskam Was serdecznie i życzę nam wszystkim z całego serca powodzenia, żeby zapał twórczy nas nie opuszczał, i aby blog KZ wypłynął na szerokie wody.

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...