środa, 28 września 2011

Hannah Montana

Był sobie kiedyś notesik (6cmx9cm) kupiony w osiedlowym sklepiku, bo tanio. A na nim obrazek Hannah Montany. Lecz ślad wszelki po nim właśnie zaginął. Na blogu Scrap Pasji wyzwanie jesienne zmobilizowało mnie do usunięcia sitcomowej piosenkareczki i oklejenia jej papierami, m.in. z kolekcji "Vintage kolor ziemi". Panosząca się powoli wszędobylska jesień, zainspirowała mnie głównie brązowymi gałązkami i usychającymi liśćmi w tymże kolorze. Do tego szczypta różowości, jak u astrów, rozchodników lub chryzantem. No i byłoby całkiem miło, gdyby maszyna do szycia znów nie płatała mi figli. Rozżalona jestem, bo w połowie źle szyć mi zaczęła. Ach! Złośliwość rzeczy martwych.






Może dla odmiany spać dzisiaj wcześniej pójdę? Chociaż nie wiem, co z tego wyjdzie, bo zahaczyć o swoją minipracownię muszę. Dobrej nocki!

13 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten notesik, taki delikatny i stonowany. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna przemiana, a już się zastanawiałam, co ten tytuł oznacza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, Aniu. Słów mi brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny:)pięknie i to bardzo...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny notes, dziękuję za odwiedzinki. A kwiatuszki z herbatki robi się szybko, więc nie potrzeba zbyt dużo cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, kolory sliczne :) Kolekcja papierow piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny notesik - wspaniałe kolory..

    OdpowiedzUsuń
  8. Super metamorfoza. Prześliczny notesik!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze ja chciałam dodać swoje trzy słówka zachwytu: przepiękny i kolory takie ciepłe... aż chciałoby się go przytulić... :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny notesik, aż żal cokolwiek w nim pisać:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...