środa, 23 listopada 2011

Ach, śpij kochanie

Witajcie. Długo zastanawiałam się nad dzisiejszym postem. Na blogach zrobiło się kolorowo od bożonarodzeniowych kartek i ozdób, więc ja postanowiłam na chwilę wstrzymać czas i wykonałam jesienną ramkę. Miałam w zamyśle stworzenie LO, lecz ze względu na to, że preferuję mniejsze formy, skończyło się na tym, że z wywołanego zdjęcia i przygotowanych materiałów powstało papierowe wspomnienie listopadowego spaceru przy zachodzącym słońcu. Na przygotowaną bazę nakleiłam papier Authentique z serii Glowing, częściowo wycięty wykrojnikiem Scallops  z serii Sizzix On The Edge.. Dodałam tag, kilka innych wycinanek, wykonany przy pomocy stempli Artemio motyw jesiennych kwiatów. Całość ozdobiłam m.in. ćwiekami, brokatem i epoksydowymi guziczkami, a następnie, by uzyskać efekt przestrzenności, skleiłam przy pomocy pianki 3D. A wracając do świąt, to czy nie uważacie, że taka ramka to wyśmienity prezent dla ojca lub dziadków dziecka? Po więcej szczegółów dotyczących wykorzystanych materiałów zapraszam tu na bloga Kreatywnego Zakątka.






Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny

9 komentarzy:

  1. świetny pomysł, bo ramka wyszła przepięknie:) ach ta cudowna, kolorowa jesień... wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna, przepiękna rameczka. Bardzo klimatyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile tu cudownych detali! Pięknie i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ramka i piękne zdjęcie! Super praca;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna ta ramka!;) A kolory niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna przestrzenna ramka - wyjątkowy i oryginalny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest piękne! Tyle różnych warstw, a tak wspaniale ze sobą współgrają. Po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że to album... Piękna, efektowna ramka. Uwielbiam takie kolory, a maluch w wózku z czapą krasnala jest przesłodki !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...