wtorek, 4 września 2012

Szyjemy

Tytuł posta to pierwsze wyzwanie na Scrapujących Polkach, z którym przyszło mi się zmierzyć po dołączeniu do grona projektantek Działu Kartki. Papiery Domestic Goddess z najnowszej kolekcji 7 Dots Studio, skradły natychmiast moje serce. Jako posiadaczka poprzednich kolekcji od Finn, nie muszę chyba wspominać, jak bardzo się cieszę, że akurat z tymi cudownościami przyszło mi pracować, gdyż kartki robią się niemalże same :)



Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze z gratulacjami pod wczorajszym postem

13 komentarzy:

  1. Jest piękna i te Twoje kompozycje takie cudne...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, chętnie wzięłabym udział w wyzwaniu, ale z szycia to ja tylko dziurkuję... może Mikołaj w tym roku przyniesie mi maszynę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można uszyć ręcznie :) Nie wymiguj się, bo na pewno wyczarowałabyś jakąś piękność!

      Usuń
  3. Wspaniała, rozetki są przepiekne i te przeszycia - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś, kartka jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna wyszła :) Z niecierpliwością czekam na następne :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...