niedziela, 29 maja 2011

Niekonwencjonalne połączenie

Niekonwencjonalne, hardcorowe wręcz - jak mawia mój mąż - zestawienie, czyli upchnięcie nieśmiertelnika w pierwszokomunijnym pudełeczku. Tak mi jakoś przyszło do głowy, gdy otrzymałam zlecenie na pamiątkę dla chłopca zamiłowanego w militariach. Generalnie prostota - wojskowe kolory, wygrawerowany nieśmiertelnik i kilka ćwieków na kształt wojskowych guzików (nie miałam już głowy do tego, by załatwiać oryginalne). Sama praca nad pudełkiem była jak ćwiczenia na poligonie. Od 22 do 4 nad ranem, bo synek budził się co godzinę i musiałam do niego latać, co wybijało mnie z roboty. Praca na ostatnią chwilę, bo czekałam na przesyłkę z nieśmiertelnikiem, który dotarł w piatek, a musiałam znać jego wymiary, by zrobić pasujące pudełeczko (miało być mniejsze niż 10 cm). Całe szczęście zdążyłam, fotki robiłam już przy znajomym odbierającym w sobotni poranek pamiątkę. Uff!!! A oto efekty:





3 komentarze:

  1. Może i nie jest to "tradycyjna" pamiątka komunii, ale za to jaka wyjątkowa i ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i hardcorowe.. ale efekt niesamowity! Super pamiątka i świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...