piątek, 31 stycznia 2014

Jeden, dwa, trzy, cztery... One, two, three, four...

Czyli dokładnie tyle prac zamierzam Wam dziś pokazać. Ostatnio czas nie pozwala mi zbytnio na systematyczne prowadzenie bloga. Zawsze coś mnie oderwie od napisania i dokończenia posta. Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się pokazać kilka projektów, które w ostatnim czasie wykonałam w ramach inspiracji dla Sklepiku Na Strychu. Pierwsza kartka powstała na najnowsze wyzwanie "Maliny w czekoladzie", w którym zapraszamy do zabawy kolorami. Kolejna wykonana została z myślą o babci. Jakoś się złożyło, że następna również utrzymana jest w brązowo-różowej kolorystyce. Ostatnią karteczkę, mocno pstrokatą dla odmiany, zrobiłam dla kończącego roczek chłopczyka. Przy okazji pamiętajcie, że jeszcze tylko dziś macie czas  na dołączenie do kwiatowego candy - szczegóły tutaj.

I'm going to share with you exactly four projects I've recently made as inspiration for Sklepik Na Strychu. I haven't had much time to write my blog but I hope I'll be able to finish today's post and show you all the cards.












Pozdrawiam serdecznie,
All the best,

9 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne ale pierwsza jest rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kartki! Szczególnie pierwsza i trzecia, choć ostatnia też "potwornie" śliczna i kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, pierwsza moim nr.1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co jedna, to piękniejsza! moją faworytką jest kartka dla babci, świetna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie niezwykłe i wyjątkowe. Kolory świetnie współgrają ze sobą. Babcina i dziecięca najbardziej mnie ujęły:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty ostatnio dużo tworzysz i każdą rzecz z przyjemnością oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe prace :) Aż nie potrafię wybrać faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piękne... - ale pierwsza chwyciła mnie za serducho ;) cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! Kartka dla Jeremiego to dla mnie numer 1, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...