czwartek, 5 grudnia 2013

Tag i choinka

Witajcie cieplutko. Mojego synka dopadło jakieś paskudne chroróbsko, więc czasu na tworzenie oraz na robienie zdjęcie i ich publikację na blogu niewiele, bo ciągle słyszę: "Mamo, tulaj"... Na szybciutko pokażę więc dzisiaj częściowo nietypowy jak na mnie projekt - mam na myśli oczywiście choinkę, bo nie znalazło się na niej ani gram papieru. Z założenia miało być mocno mediowo, ale okoliczności nie pozwalały zaszaleć. Drzewko ozdobione jest m.in. piękną brokatową wstążką ze sklepu Lemoncraft, z którego pochodzi również zdecydowana większość materiałów, z których wykonałam świąteczny tag.





Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny wszystkim, którzy niekiedy do mnie zaglądają

5 komentarzy:

  1. Piękne :) A choinka to prawdziwe cudo! :)
    Zapraszam na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna choinka! juz wiem na co zużyję zalegające stare koronki.. ( oczywisci jesli pozwolisz)
    Uściski dla Choraczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno tag jak i choinka są cudownie wykonane ;) pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag jest śliczny. A choinka mnie zwaliła z nóg.Wygląda bombowo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. เล่นสล็อต เกมยิงปลา เกมยิงปลาออนไลน์ได้มันส์กว่า
    เล่นเกมยิงปลาที่เว็บ pgslot เล่นง่ายๆได้เครดิตฟรี https://www.slot2xl.com/เกมยิงปลา

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...