poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Wspomnienie zeszłego lata

No i przełamałam się w końcu... Wykonałam olbrzyma w formacie 30x30 cm. Zadanie utrudniał fakt, że nie mógł być słodko-kwiecisty, bo przecież na fotce dwaj mężczyźni. Nie obyło się jednak bez dodania kilku kwiatków - po prostu nie mogłam się oprzeć. Ale wszystko w przydymionej brązowo-beżowej kolorystyce z domieszką niebieskiego, więc chyba nie przesłodziłam? Trudne te layouty... Zastanawiam się, jak niektórzy mogą je robić z taką łatwością? Zazdroszczę...




Przy okazji zapraszam na candy Galerii Papieru. Można wygrać śliczny zestaw Usłane Różami.


 Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. Rewelacja Aniu ! Aż się skręcam z zazdrości, bo w życiu nie dałabym rady tak pięknie zagospodarować tej oooooogrooomnej przestrzeni. Wszystko tu jest doskonałe. Aż sobie przegram i będę oglądać 100 razy. Uściski - Mia.

    Ps. Jesteś prawdziwą zdolniachą !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny scrap! Jest idealny! Nie wiem skąd u Ciebie wątpliwości w swoje umiejętności? Więcej wiary w siebie, jesteś niesamowitą Artystką! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, z całego serca dziękuję za ciepłe słowa :) Scrap to dla mnie naprawdę nie lada wyzwanie. Ciężko mi okiełznać tak wielką przestrzeń, więc BARDZO się cieszę, że layout nie przeszedł niezauważony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, Aniu - ten scrap jest niesamowity. Delikatny, a zarazem bardzo męski. Każdy szczególik jest dopieszczony, a całość fantastycznie skomponowana. Cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Rewelacyjny!tak jak pisała wcześniej Julia, dopieszczony jest każdy szczególik:)

      Usuń
  6. Wspaniały scrap, klimat stworzyłaś naprawdę niepowtarzalny, no i te kolorki:) Super praca, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...