sobota, 12 października 2013

Dla pań przedszkolanek

Mój synek dołączył niedawno do szeregu dumnych przedszkolaków. Ponieważ w poniedziałek jego nauczycielki obchodzą swoje święto, przygotowałam dla nich trzy kartki. Chciałam, by były podobne, a jednak inne. Każda z nich różni się więc od pozostałych trzema elementami. Chyba wychwycenie różnic nie stanowi dla Was najmniejszego problemu? W pracy wykorzystałam papiery Piątek 13 i dodatki Lemoncraft.

My son has recently started kindergarten. Next Monday his teachers are celebrating their day so I have created a few cards. Although all the cards may seem quite similar, nevertheless they have some details making them unique. Can you all find the differences? I used Piatek 13 papers and Lemoncraft embellishments.





Pozdrawiam i życzę miłego weekendu
Have a nice weekend

8 komentarzy:

  1. Piękne :)
    Wychowawczynie na pewno się ucieszą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Połączenie różu i szarości - eleganckie i kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki - świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważne połączenie kolorów,ale końcowy efekt -miazga!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tu u Ciebie Aniu. Do tej pory podziwiałam Twoje inspiracje na sklepowych blogach, wreszcie trafiłam bezpośrednio i zostaję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. เล่นง่ายได้เยอะ แจกเครดิตฟรี slot online ที่นี่คลิก
    https://www.live22easy.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...