poniedziałek, 26 listopada 2012

Grudniowy pamiętnik

Kto mnie trochę zna, wie, że z czerwonym mi nie po drodze. Tym bardziej zaskoczył mnie efekt tzw. grudniownika, który przygotowałam w ramach inspiracji na bloga Na Strychu. Po dwóch latach, wydawałoby się, że zupełnie nietrafiony zakup papierów, na które nie miałam do tej pory pomysłu, okazał się strzałem w dziesiątkę. Świąteczna kolorystyka w zestawieniu ze zwykłymi szarymi kopertami, dały całkiem przyjemny - nawet dla mojego niecierpiącego czerwieni oka - efekt końcowy. Zdobienie poszczególnych stron ograniczyłam do minimum, zaznaczając wyłącznie kolejne dni miesiąca oraz naklejając tu i ówdzie białe brokatowe gwiazdki. Pamiętnik skrywa za to mnóstwo przeznaczonych na zapiski, zdobionych dziurkaczami i wykrojnikami brzegowymi, karteczek, tagów z tasiemkami oraz malutkich zamykanych na sznureczek kopert.





Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

6 komentarzy:

  1. Świetny!szkoda, że tak mało fotek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, ciepły, taki w sam raz na grudniowe zapiski

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie pooglądałabym ten album strona po stronie... cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny! Aż zapiszczałam, jak go ujrzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł przepiękny, taki energetyczny, idealny na nadchodzący czas.

    a ja uwielbiam czerwony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest bombowy, i czerwień i kolor craftowy i koronki - wszystko, co być powinno.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...