niedziela, 19 lutego 2012

Nie do przegapienia

TAKIEGO liftowego wyzwania w Agaterii po prostu nie mogłam ominąć... Na szczęście tym razem nie trzeba korzystać ze sklepowego stempelka, gdyż niestety posiadam wyłącznie śnieżynki i nijak mi tu nie pasowały... Na kartce zamiast niebieskości więcej zieleni, lecz wciąż w połączeniu z żółtymi makami. Trochę zabawy w podwójne wycinanie, naklejanie na kostki 3d i przeszycia. Na pracy pojawił się również ptaszek. Początkowo zastanawiałam się, czy go umieszczać, ale natrafiłam na wyzwanie na blogu Modrak Cafe i koliberek fruwa sobie dlatego na karteczce.



"Uśmiechnij się! Dzisiaj jest nowy i piękny dzień."

26 komentarzy:

  1. Przecudna karteczka i piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięęęęęęęęękna jest! Super podeszłaś do tego liftu. Prace Enczy są niezwykle inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wyszła Ci karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie Ci to wyszło Lakuna, wspaniale dobrane kolory- kartka jest po prostu fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownaaa ,, chcialabym taką ..

    OdpowiedzUsuń
  6. błyskawiczna odpowiedź na wyzwanie, świetny lift, maki wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, taka ciepła karteczka:) I ten ptasior rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny lift! Nie, nie świetny - mistrzostwo!
    Wszystko mi pasuje i wszystko mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka!
    Oryginalna i pięknie wykonana.
    Dziękuje za udział w moim wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza karteczka i świetny lift!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna kartka, po prostu idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, patrząc na nią człowiek się uśmiecha!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna kartka, bardzo wiosenna :) Aż uśmiech samoczynnie pojawia się na twarzy :)
    Przesyłam ciepłe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem twoich prac, a ta kartka jest fantastyczna - piękne przeszycia, świetne motywy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kartka! Śliczni lift! Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu DT Agaterii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maki mają niesamowity kolor - super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna!! Fantastyczne kolorki :-)!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...